• Qfast

MANAGED SERVICES


Meedenken, doordenken en verder denken…

Tegenwoordig gebruiken organisaties steeds vaker verschillende bedrijfsapplicaties. Daardoor vergen onderhoud en beheer van het netwerk meer specialistische inzet. De complexiteit is op te vangen met Managed services, waarin het ICT beheer is uitbesteed met als doel efficiënter te werken tegen lagere kosten. Wanneer u een betrouwbare externe partner zoekt die werk en verantwoordelijkheden uit handen neemt, pro-actief meedenkt en snel schakelt, dan bent u bij Qfast aan het juiste adres.

Wij bieden managed services aan op verschillende service niveaus.
Van standaard support en onderhoud van uw netwerk(apparatuur) op afroep tot een Service Overeenkomst, gebaseerd op een Service Level Agreement (SLA). Daar monitoren en beheren wij uw apparatuur en verbindingen proactief en continue, terwijl onze Service Desk 24 uur per dag, 7 dagen per week (24/7) beschikbaar is om bij eventuele problemen direct hulp te bieden.

Daarnaast leveren wij verschillende aanvullende security diensten. Denk hierbij aan automatische monitoring van netwerkactiviteiten, betere beveiliging van privacy gevoelige gegevens en adviseren wij hoe te handelen bij een eventuele hack en/of datalek.

Bij onverwachte gebeurtenissen kunnen wij snel onderdelen van het netwerkbeheer overnemen die essentieel zijn voor uw bedrijfsprocessen. Managed services en security worden daarom steeds belangrijker voor de continuïteit van bedrijfsnetwerken.

Wij adviseren u graag over de vele mogelijkheden van onze managed services.

Onze aanpak:

  • Eigen servicemanager
  • SLA op maat
  • 24/7 monitoring en support
  • Zakelijke Service Desk
  • Aanvullende security diensten

Bel mij terug Wij bellen u binnen één werkdag terug.